Min dag!

Min dag slutade med ett akut besök på BVC...
Linnis har fått svamp på skinkan, tyckter de såg hemskt ut, så jag ringde, hon hade början till svamp när vi va där i måndags.. sen tog vi en lång prommenad på 50 min typ, i raskt takt, riktit skönt de med, Linnis sov hela vägen..
Började ju på BVCX, sen gick jag ner till prix, o sen när jag skulle ¨gå hem går man ju förbii BVC ige, o där skulle jag svänga in för att komma hem, men nää tä'nkte ja, jag tar nästa förbi skolan, o när jag kom till den korsningen så bara nä, tänker g¨runt alltihopa, så jag gick runt måskiten o så! de ska vi göra fler ggr!

Åååh, ja vill åka till sthlm till helgen, men de knövla lite med bil, men trösten e ju ändå att celina kommer hit ändå till helgen  =) så de går ju ändå ingen nöd, men de skulle vara skönt att komma bort en stund, o ´dessutom få se hur linnéa pallar o sova borta..

Annars idag har mirjam o filippa vart här, hjälpte mirjam o bada filippa, de lånade vårt badkar..

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0