Kan

Nu kan Linnéa vända sig tillbaka från mage till rygg, eller mjaa, kan o kan, de händer iaf..Slår även huvudet i golvet då, trodde ho skulle börja gallskrika, men hon titta lite förvånat vad de va som small typ, sen va de ing mer.. hehe
hon kan även stoppa in nappen själv i munnen om hon får tänka o klura lite, gör det flera ggr om dagen..
Vårat Hjärta<3

Köpte även en klänning igår, JAG har köpt en till MIG. haha..
Lika som dig celina,den Blårandiga, Fast en rosa istället.. 29 Kronor på Gina Tricot.. BILLIGT
ÄLSKAR den verkligen!
Är verkligen ingen människa som anväder kjolar eller klänningar o sånt, men den här. ÄLSKAR den verkligen skarpt, så underbart skön o fin..

Sem köpte jag en plånbok till Stefan eftersom han e så smart och tvättar den gamla han fick i julklapp,.

Rosa, Innan jag fick Linnéa, typ hatade jag rosa,
Nu gillar jag rosa, de e den färgen som e såå fin på tjejer.. köper ofta rosa till mig själv nu för tiden..

Min ryggvärk har ännu inte gått över heller.....
Aja byebye alla readers
Älskar Linnéa mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Anna

har mirjam också blogg?

2008-07-27 @ 21:23:39
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0