Jobbigt

Det här har nog varit den jobbigaste natten sedan mitt hjärta föddes! Jag nattade henne igår kväll vid 20:30, alllt gick som vanligt, och hon somnade i sin säng!
vid 00 börjar hon vakna till, och gör GÖR förkyld.. happ.. S vi lägger böcker under sängen i huvudändan så att hon ska komma upp med huvude lite!
sen  kämade o kämpade jag med att få henne i säng o sova igen, 2:30 Äntligen, la jag henne i hennes säng, men då vakna hon till lite, så då satt jag och klappade hennes rumpa ett bra tag till kl 3, sen la jag mig för att sova, i 15 MINUTER! Yes =) Sen va de bara o ge nappen o klappa rumpan en lten stund i igen sen 03:30 fick jag äntligen sova, till kl 5,, sen har jag nog vart vaken en gång i halvtimmen typ o tryckt nappen i munnen på henne.. SÅ jag är grymt trött nu. Stefan ahr åkt till jobbet, De e ingen ide o försöka somna om med henne heller, för de kan ta evigheter, o då ska vi ju strax upp kl 10 igen!
 Steafn hjälpte oxå till lite till typ 1, fast sov mesta tiden! han skulle ju upp o jobba, så han fick gott sova =)

Nä, nu ska jag sätta på kaffe till mig, sen ska vi till BVC på 5 månaderskontrollen (hon blev ju 5 månader igår =))
Hon ska även få sprutor idag ! men de gr nog bra, för hon e ju värlens duktigaste, om de får ta spruta när de är genomförkylda som hon är...
Sen gissar vi på att hon väger runt 7500 gt, sist vägde hon 6720 g o va 63 lång!
de e alltid lika spännande o veta vad hon väger o så!
Tror förästen hon ligger o bajjar just nu på golvet!!


Älskar Linnéa o Stefan mest av allt <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0