Dukning o bakning!

Idag har faster A varit här hela dagen med mig! HOn är så snäll som ställt upp så till dopet!
de började med att hon sydde fast små hjärtan på rosetten o sen sydde på den på klänningen, så nu är Linnéas dopklänning så underbart fin. Hon ser ut som en liten prinsessa i den! Hihi, längtar sååå tillls på lördag nu..

Efter de så bakade vi dumlekakor Mummmssss vad gott!!
O efter de gjorde vi de största jobet - Dukade inför dopfikat!
Verkligen jätte fint vart de, Linnis farmor kom o hjälpte till med servetterna oxå...
O de e så fint där nere i lokalen nu, ska ta kort imorgon så de finns ett kort på dukningen när inga gäster vart där en..

Linis fick även gröt med fruktpurré på idag, Hn gillade de grymt mkt faktiskt.. ojoj, vänjer ja henne med något dumt nu.:P

Så nu är det mesta klart tills på lördag, bara lite smått kvar, men de tar vi imorgon..
Har beställt smörgåstråta som jag ska hämta o så..

Celina, hoppas de blir mkt kvar om ni ska vara här lördag kväll så kan vi käka till vinet ;)





Blir såå ledsen när jag är med er... Inge kul längre faktiskt....Pallar inte er mer..

De va allt för mig.. nu sover linnis för natten o Stefan jobbar över.. 2½ timme nu, han sa 22 om han hade tur... men va 00 skulle han komma hem.. sååå vilken deprimerande kväll de blir..

Puss o kram, Älskar Linnis o Stefan!!! <3 ni är mitt allt!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0