BVC

Japp, iår skrev ja gatt vi skulle till BVC !
Hon var sååå duktig när hon fick spruta, sa knppt ingenting alls! hihi, min duktiga kicka!!
Hon vägde 7615 o va 68 lång, alltså växt 5 cm på 4 veckor, vilket vr lite mkt tyckte bvc tanten! men vi får väl se vad de e nästa gång, hon kanske stannar av lite då ist!!
På kvällen va teija o jag på bingo, fick ett litet ryck och åkte iväg! Men ingenvinst! =(

Ojaa, mitt kaffe spillande för den som undr, det gick bra tillslut, sved bara igår, men nu är det endast ett litet rött märke kvar! skönt att jag slapp brännskador if!
MEN tangentbordet vart nog skadat, tangenterna är as sega =( Hoppas inte Stefan dödar mig bara .. Hehe, Han får väl pplocka isär det, får kramp av att skriva för jag måste t i så! vissa bokstäver är gör sega på att komma upp.!

Men nu får alla blogreaders ha en ra dag!!

Kommentarer
Postat av: Celina

Jippie wooho =) I helgen kommer jag =) 2 dagar kvar =)

2008-07-16 @ 08:17:52
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0