Ny vagn !

Idag har vi köpt en ny vagn ! Äntligen !
Vart en rosa Babytravel jogger!  Ska ta kort på den imorgon och sätta ut !
Så himlans nöjd är jag, känns knappt att man kör en vagn, den bara glider fram, genom snön oxå!
Min mamma fick ta den första prommenaden med den ! Passade på att köpa medans jag ändå var i örebro, då jag skulle köra Stefan till jobbet, eftersom de har firma fest idag, så just nu är han nog i sitt bästa skick ;) Faster T var även med ! Tack !
Ush, inge kul alls o köra vår bil på örebro vägen i detta väglag !!!!!! Fattar verkligen inte att Stefan gör det 5 dagar i veckan !

Idag har jag annars jobbat, mycket trevligt och roligt ! Fick köra mest själv, P var med en gång bara !
Mamma hade Linnéa
Nästa vecka när jag ska jobba så är Stefan pappa ledig halva dagarna, han slutar 12:30, o jag börjar 14!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0