Jobbat !

Blev totalt ändrade planer idag !!
Stefan var ju hemma o va sjuk..
Jag ringde chefen i degerfors på posten och skulle höra vilka dagar jag ska jobba nästa vecka, så man kan planera barnvakt !
Han ville jag skulle komma idag, så jag åkte dit och fick redan börja jobba idag.. Va kul, men jobbigt, så himla mkt man ska lära sig.. ;men jag är ganska lättlärd, så de går nog bra, o han jag körde med idag berättade mkt oxå!
Vi åkte hit o dit överallt, och in o ut hela tiden.. Men men, man får ju lära sig. så jag ska jobba måndag och onsdag oxå o öva, sen nästa fredag börjar jag ju tilll julen !
Kännes mycket skumt att sitta o köra på fel sida ratten oxå, shit vad läskigt i början, o inte nog med de, så va de ju automat bil med, inget man är van vid !

En bild från Babysimmet !!!!


Nu ska jag snart ta natten med !!
Ha de gott..
 Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: AK

Hahah ja det blir lite att vänja sig med med andra ord :P Hoppas verkligen att du slipper äckel Peter ialf !! :S



Kramkram

2008-12-04 @ 22:16:05
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Melinda

vilken söt tjej :)

2008-12-04 @ 22:24:53
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0