Jobbajobbajobba

Jobba o jobba ! Är jätte roligt !
Har jobbat idag, ska jobba tisdag, kanske onsdag och sen fredag, så är kanske bara ledig på torsdag !
O då så SKA vi till café!!

Idga när jag jobba var min pappa barnvakt år Linnéa, det har gått jätte bra ! Han tyckte det va roligt och vill gärna ha henne mer gånger, hon är ju så himla snäll, Så kul att höra !
Hon vinkade så glatt åt mig när jag gick från pappa till jobbet, så de va inge problem, värre var det när jag kom tillbaka till pappa, så skulle pappa gå till Pekås och handla, Linnéa vart jätte ledsen när hennes morfar gick!
Hon älskar verkligen honom, precis som farmor,farfar H och mormor oxå !!!


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0