Jobb o jobb!

Tänk vad Kul det är o jobba egetnligen !? tycker iaf jag ! Riktigt jobbigt ibland då man får bära tungt paket  o sånt, men de funkar, vill man så går det ! Ovsett om jag haft praktik, feriejobbat eller jobbat på riktigt så har jag alltid gillar de, Tycker verkligen om att göra nytta !! O känna själv att man är behövelig =)
Har någon tänkt på vad otrevliga dom är på Ica ?!
Åker dit 3-4 gånger/ dag, varav att jag ska in 2 gånger... Skit jobbigt varje gång o gå in dit !!
O jag som då hatar o köra in i garage, speciallt med bilar som inte är min... Igår fixade jag de.. YES! aldelles ensam oxå ! I as trånga garage, känns som de e tal på någon centimeter för att inte komma in !! Men de gick, tror posten skulle så fört annars om jag skulle smälla! Men man vill ju helst inte ändå!

Stefan tar ju ut halva dagar nu när jag jobbar, men i onsdags gick min pappa ändå ta Linnéa, för de har hänt en sak här.
O min pappa ställer ju gladeligen upp om han kan ! Han torkade även en bajsblöja!! Duktig pappa!!

O jag är så glad för vissa perosners skull !!! Hehe,, Längtar faktikt, känns lite som o bärja om på nytt för en annan ! Haha !!!



Älskar min Dotter mest av allt ! Hon är min ögonsten, utan henne vore jag inget !!

Kommentarer
Postat av: Celina

Haha, vad gullig du är :)

2008-12-18 @ 08:42:49
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: erika

vad kul att du trivs på jobbet, då är det ju alltid roligare att jobba, fler borde tänka som du gör:)Hoppas ni får en mysig jul nästa vecka:)kram

2008-12-18 @ 18:14:07
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0