Chelsea!

Chelsea är här nu ! Eller ja, hon ska ju faktiskt åka hem idag !

I fredags var jag på sexparty. va kul, efteråt gick vi hem till en tjej och drack lite och hade trevligt bara, sjöng kareoke!
Ska ja vara ärlig så va jag typ sämst !

Igår va vi i örebro och skulle köpa julkpappar, främst till Linnéa, men vi hittade typ inget, köpte en klänning hons ka ha på sig och en julklapp, sen har jag ju en sen tidigare, men vi måste komma på mer, men vill ändå inte köpa för mkt !

Inatt då, kl 02:30 hörde vi hur de bara smäller o smäller utomhus.. Tror ni jag vart Livrädd ?!
Skojja inte.. Fast de va nog bara någon som sköt smällare, men när man sover o vaknar av de  där trodde jag typ att de va en pistol eller en explosion, vi bor ju lixsom granne med jet (bensinstation), så de va äckligt faktiskt !! Trodde mit hjärt skulle hoppa ur !

Linnéa och Stefan är till hans mormor just nu , sen kommer min mamma hit !

Tänk att en person vill förstöra, eller kanske inte förstöra, men vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men man vill ha det trevligt, och få det trevligt.. Så går allt åt skogen ?! Eller ja, nästan iaf ! Vi hade juplanerat mys lixsom !!

Kommentarer
Postat av: erika

hörde också hur det small och skit ute. det var vid ekeliden dom sköt, det small i våra fönster, bor ju vid kulturskolan. hoppas ni har haft en trevlig helg.kram

2008-12-07 @ 13:29:59
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Anna

Hörde också hur de small, skitäckligt!

Julklappar till så små är ju görsvårt o komma på. Tycker de är lika svårt till Annas lilla som är 2 år. Men ja tog me henne in på leksaksaffären igår så fick hon visa mig på lite saker hon tyckte om så nu har ja lite ideér.



Hoppas ni får en trevlig jul ändå även fast något inte blir som ni planerat.

Kramen!

2008-12-07 @ 16:42:14
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anna

Aa hon blir ju snart 1 helt år!!

Tänk så fort tiden går!

O tänk, ändå e de inte länge sedan tycker ja som du gick me bäbismage liksom. Men de e ett tag sedan då :)



Nu ska ja sova. mycke jobb denna vecka.

2008-12-07 @ 23:52:44
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: erika

jo det small ju intelite.jasså du har flyttat serja:)jag har flyttat hem tillmamma igen,hon flyttade hit för snart 2 årsen.jo tack helgen var bra:)kram

2008-12-08 @ 01:56:41
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0