Älska

Namn: sussie     
Ålder: 19
Graviditetssymtom: Ingen mens
Positivtgravtest i vecka:  V 4

Då berättade jag för:
Mamma och pappa:
Samma dag
Mina bästa kompisar:  Lite när som

Min barnmorska hette: Först annika o sen Lotta
Vikt vid inskrivningen: 57
Vikt vid förlossningen:  75

Mat jag var torsk på: Ingen direkt! Lök va gott
Mat som fick mig att vilja kräkas: Mc donalds
Illamåendet började: Hade inte direkt mt, bara i början
Och slutade: ...

Mina första mammakläder:  Jeans
Min största modetabbe: ?!
Första bebisprylen: Tror de va en Body
Då kände jag första sparken:  V 16 tror ja
Jag trodde att bebisen i magen var: vet inte
Namn jag funderade på:  Hade inte så mkt namn.. Stefan sa direkt Linnéa
Grejer som hände med min kropp: Mycket vätska i kroppen o sen gravklåda
Så motionerade jag: Gick
Konstiga grejer jag gjorde under min graviditet:  Inga tror ja ?!
Konstiga kommentarer jag fick höra:  Att jag va ung
Konstigaste bebisrådet: IHmm. fick höra en gång att de inte var en docka
Värsta gravidminne: KLådan och Havandeskapsförgiftningen
Bästa gravidminne: Sparlarna, o magen !


Kommentarer
Postat av: beetty

här är de bara bra ; ).. sjlvklart sno dem ;).. hehe..

aah god jul du med, kul med jul snart & man har ingen direkt julkänsla.. trist. hur mår ni? Kramis!

2008-12-22 @ 22:37:50
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Celina

Det låter som att du är gravid nu om man läser första raderna. Jag är sjukt trött idag så jag ringer imorgon! Krams

2008-12-22 @ 22:38:26
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: erika

god jul och gott nyttår:)

2008-12-24 @ 18:42:46
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0