Sim

Igår va vi ju på simmet ! oj vad underbart det var, Linnéa älskade det oxå..
eftersom de var första gången gjorde vi inget särksillt mer än mös o lekte i vattnet, det kommer mer saker längre fram när barnen vant sigg..
Linnéa var helt galen när vi kom, så ivrig på att gå o vattnet till alla barnen !

Nu har jag sorterat tvätten ALL tvätt trodd jag, men sen går jag ut i hallen, va stor de där ? JO en till tvättpåse..
Hade även dragit ut heeela min garderob för o få ordning i din, o sen ser ja denna påse, då vill jag bara bryta ihop..
Herregud, hur kan 3 personer få så himla mycket tvätt ?!

Idag ska jag titta på lgh igen, hoppas den känns rätt då, men jag vet att lägenheterna i de området är fräscha !
Såå vi får väl se !!

Älskar min familj mest av ALLT <3

4 dagar kvar ?!

Kommentarer
Postat av: Linda G

4dagar till vad?

2008-08-26 @ 12:38:54
URL: http://albinsjolund.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0