hmm

de värsta med bloggen är en rubrik...

I måndags tittade jag ju p en lgh, men fick inte äns se rätta, o som sat bpr de massa "konstigt" folk där..
I går tittade jag på en till lgh, men va väl hmm, Ganska ok, fast det var ett grymt snetak på övervåningen, så de tog ju bort så himla mkt av lghen..
Såå, jag fortsätter att leta gör jag istället, ja vet att jag kommer hitta en bra tillslut ändå som vi kommer trivas i !

Och igår så satte jag även i p-stav,gjorde typ inge ont alls, sved bara lite med bedövningssprutan, o ömma på kvällen,
så nu blir de ingen lillebror till linnis på minst 3 år  :D, men de vill vi inte heller, vi vill ägna oss  och skämma bort linnéa först o bara njuta av henne !
sen va vi på info om babysim som börjar på måndag, de ska bli så hiimla roligt
och imorgon börjar baby cafét igen !!

Blir GALEN av att bara gå hemma, vill ut och träffa folk, ocj JOBBA framför allt ! men ack så underbart de e o umgås med Linnéa !!

Vill ni se bild på världens duktigaste??

Älskar min familj mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är verkligen världens underbaraste! Superduktig kicka :)

2008-08-20 @ 10:35:02
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Erika

Hon är ju så söt:) man blir ju inte ett dugg sugen på barn hehe:)

2008-09-07 @ 01:50:14
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Natalie

gud så söt !

2008-09-07 @ 01:52:41
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0