hårt

En hård och jobbig dag idag..
Men det var så fint och fridfullt, alla vet att farfar mår bättre än bäst nu!
många grät, pappa o hans bror och fastrarnas karlar var mycket starka som bar kistan idag..
Pappa var nog lite orolig hur det skulle gå, men de bar ju deras mor oxå..
Allt var så fint, jätte fina blommor o allt ! Kistan var jätte fin, fast jag såg den ju förra onsdagen när vi var och tittade på farfar..
Stefan var med som stöd oxå, det var väldigt skönt !
Men nu är det äver... 
sovgott farfar !


Måste ju berätta något positivt som hänt idag !
Joo, jag skulle köpa ett paraply till begravningen om det skulle börja regna
Jag gick in på en affär som heter väskan, köpte mitt paraply o skulle gå därifrån,
o vad ser jag då???
Joo en 500 lapp som låg på golvet :D o självklart plockar man ju upp den och halvt rusar ut ur affären!!
Gottigt värre .. Sicken tur jag haft med pengar denna sommar !!:D

Älskar Linnéa och Stefan mest av allt i denna värld! <3

Kommentarer
Postat av: Celina

Hej älskade vännen! Jag hoppas att allt gick okej idag. Är verkligen ledsen för att jag inte kunde komma. Du får gärna ringa mig imorgon om du vill. Krams

2008-08-22 @ 22:28:34
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0