En liten olycka

En liten olycka har skett hos oss,men allt gick bra! Ingen skada skedd med andra ord :D
Tänker inte skriva här vad som skett, även fast jag vet att det är vanligt !

Annars har de inte hänt mkt, Igår tog jag en heldag till degerfors
Hälsade först på pappa, där åt vi o han lekte med Linnisen..
Sen gick ja ner till mamma, med min grymt onda rygg..
Sen vidare till Amanda, o där satt jag typ hela kvällen!


Nya bilbarnstolen vi köpte, men har inte satt in den än... den andra är bättre en stund än!


Linnéa i gåstolensom hon fått låna av amanda och Nicolai !
tänkte inte köpa någon, så jag fick låna o hon är gör glad!


Linnéa däckad efter alt stoj o gåstolen!!

Sen har mirjam och filippa vart här med..

Linnéa har även lärt sig att åla sig framåt, så nu blire till o börja springa runt snart!! hihi, så himla kul när dte händer så mkt!

Älskar min tjej mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Anna

hon ser ut att ligga riktigt mysigt på filten o sova :) Va de den mamma köpte?



Hoppas "olyckan" inte var för stor och att ni mår bra alla 3. :)

Så tråkigt att ja jobbat så jävla mycke nu :/

Kram på er!!

2008-08-06 @ 00:36:09
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilken go liten unge.Skön filt att sova på.

2008-08-07 @ 17:37:19

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0