dålig

Förlåt för min grymt dåliga uppdatering, men har helt enkelt inte haft varken tid eller lust !
I helgen var d marknad i Dfs, var där båda dagarna, o sen grillade vi hemma hos pappa på lördagen..
 Annars har nyström o celina vart här i helgen =)

Gaaah, jag blir snart haft galen på min grymt morgonpigga och nattpigga dotter ..
 Inatt har jag sprungit upp och vänt på henne heeela tiden och stoppat nappen i munnen, och imors vägrade hon somna om halv 7 ! Sååå Vad roligt, gå upp halv 7, Jippiiieee...
Ok om jag skulle jobba eller något, men nää..
men tror det är tänder på G, för hon bajsar oxå som aldrig förr typ, o då kan de ju få sömproblem oxå !

Annars idag ska jag titta på lägenheter kanske 2, har inte bstämt mig om den  ena för de bor massa "konstigt" folk där då den får nog kvitta, men ska titta på en etageläganhet iaf , en 3:a på 70  Kvm, ganska nära stan oxå, så de e ju bra de !

På Fredag är farfars begravning oxå, Grymt jobbigt..

Hmm,. funderar ¨på o ta en morgon prommenad ?!!! 


Älskar min Linnis, även fast hon är såååå elak min lilla mig hihi <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0