10 Veckor och bloggstart =)

10 veckor har gått nu som mamma till Linnéa=)
O tänkte börja skriva lite blogg, har dock aldrig gjort de, så vi får väl se va de blir av detta:P hehe

Kanske kan börja med o berätta lite om mig o min familj!
 
Jag (sussie)är då 19 år ung mamma, Linnéa tittade ut 2 månader innan ja fyllde 19!
Jag håller på att utbilda mig till undersköterska på gymnasiet, men har för tillfället tagit ett uppehåll för att vara hemma med Linnéa!

Stefan är 21 år ung pappa och jobbar med båtar inne i Örebro, han trivs på sitt jobb men är ubildad bilmekaniker!

Och Lilla Linnéa är 10 veckor idag och är ren livsnjutare,
Ler mot alla människor som ler mot henne ungefär=) Supermysig!

Stafan o jag har varit ihop i lite över 2 år, har bott ihop i Ca 7 månader!

De va ju lite om min familj o mig!
Älskar livet och min familj!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0