Thigt..

Mjo, de kan man ju säga !
Skolan ringde nyss om att ena kursen inte kommer starta.
dvs att jag bara kommer läsa 75%  = Mycket mindre pengar!
Inte mycket att göra åt det, tur de va en kurs som inte va nödvändig för att jag ska bli USKA..
Så det blir jag ju ändå, vilket är skönt så jag kan börja jobba till sommaren!

jaa, vad har hänt då min blogg har varit så tyst ?!
Några vet o några inte..
Ni som inte vet kan ju få vara nyfikna en stund till :D
Eller ?
Nja, Jag har iaf träffat en kille =)

Nu är det helg, vet inte vad jag ska hitta på..
troligtvis blir det lugnt, imorgon ska jag tvätta, o snart ska jag gå till ANNA o dricka KAFFE :D
Skulle egentligen åkt till Dalarna dag och städat morfars lgh..
men de blev de inge av.. Ska dit nästa lördag istället.
Då har jag skrutt hemma, men Stefan ska ta henne den helgen, o jag ska ha henne 28-30 istället :D
Så det löste sig ändå,
Känns skönt att vi kan hjälpas åt och prata med varandra !

Hej då datorn!
Nu ska jag gå o grubbla lite !!!!

Älskar och saknar min tjej <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Kul att du har träffat någon:)

2010-01-16 @ 13:41:56
URL: http://missjozie.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0