hos pappa!

Sitter hos pappa nu
Blir o sova här inatt eftersom han fick vara hämta Linnéa när jag jobbade!
Ringde och pratade med Linnéa förut!
Hade glömt mina nyklar hos pappa
De enda Linnis hade o berätta va
"Mamma, du har glömt dina nyklar här!" hehe såå söt hon är
o roligt hade hon åt de oxå!

Ska snart ta mig en kvällsmacka och krypa ner bredvid min ängel!

Nu är sommarjobbet slut oxå...
tråkigt men sant eftersom jag trivs så bra !
Men på tisdag o onsdag ska jag gå bredvid på ett annat "lag" så jag hoppas på att få mer jobb där och även där jag vart nu under sommaren ! vill verkligen jobba !!
Pratade med en personal här om dagen, hon hade bara hört gott om mig =)
Så jag hoppas att dom gillat mig under sommaren, både personal och vårdtagarna..

Har väl inte så mycket mer o skriva om, som vanligt!
Kommer nog mer under veckan eftersom jag har Linnéa hemma =)

Älskar min tjej <3


Kommentarer
Postat av: AK

Det behöver du nog inte vara orolig för, håller tummarna om inte annat =)

2010-08-15 @ 22:14:22
Postat av: Celina

Tråkigt att det är slut men hoppas du får mer!

Vi får träffa din lilla snutta den 29, hon ska på kalas här då :) Kram

2010-08-16 @ 19:33:23
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0