Skola!

2:a dagen o skolan gjort =)
Tycker det verkligen är jätt kul faktiskt !

Får väl se vad dagen har att erbjuda ?
Har 1000 saker o göra , eller nä, har 2 MÅSTEN
Ska plugga lite, har uppgift till fredag men tänkte lämna ind en på torsdag, eftersom att jag inte behöver till skolan på fredag då vi ska på studiebesök!
O så ska jag tvätta, byta lakan i sängen..
O så VILL jag sova en stund, men hatar o sova på dagen, men är trött, men jag skippar nog sovandet ändå, bara onödigt o dra in sånna dumma rutiner..
O så ska jag plocka lite här hemma !

jaja, blir ju inte så mycket till inlägg, kanske skriver mer ikväll..

Saknar Linnéa jätte mycket, men imorgon eller torsdag får jag träffa henne igen =)

Älskar Linnéa mest av allt <3 mitt hjärtegull!


Kommentarer
Postat av: erika

vad kul att läsa att det går bra iskolan och att du trivs:)Hur länge kommer du att gå i skolan?Kram

2009-09-01 @ 14:35:47
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: erika

på att få ja på ett hus för då blir det att flytta från stan:)okej avd skönt att du bara behöver gå ett år det är ju lagom:)

tack tack hittade en blogg som man kunde ta gratis designer från.Kram

2009-09-01 @ 17:30:12
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0