sjukling

Blev inge stockholm för våran del
Fick biverkning från vaccinet, började i tordagskväll
Natten till fredag vaknade jag med hög feber
på fredagen va jag frusen hela förmiddagen, migrän, trött, hängig ONT i hela kroppen
Pappa kom och hämtade Linnéa runt 10 Tack, så fort hon pep så skar de i hela huvudet
för hon har ju så himla ljus röst än..
Kunde knappt ha lampa tänt här hemma..
 nee, gårdagen va hemsk.. sov mella 10-14 o slumrade till flera ggr mellan 14-18
sen somnade för natten 22.. !

Shit att man kan få sånna hemska biverkningar av veccinet ?!
Fast nu är de ju inte självklart alla som får de, ca 10% får de !
Så ni som tänkt o ta de, tveka inte bara för ni läst min blogg !!

Idag ska jag hämta min skrutt !!
Sista natten hon ska vara hos mig nu, då vill jag självklart ha henne hemma !
Inatt sov hon hos mamma
men jag mår bättre nu, fortfarande ont i kroppen ! men vill ha min skrutt !!
Älskar henne <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh andra sidan är det inte så konstigt att man får såna biverkningar eftersom du får i dig en del av influensan,har läst att många fått feber..! När jag tog spruta emot vanlig inflensa likaså min morfar så blev vi lika sjuka som när man får vanlig inflensa..!

2009-10-25 @ 09:40:42
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Usch det lär inget vidare:( Hoppas du är bättre nu!:)

2009-10-25 @ 14:29:22
URL: http://missjozie.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0