Något hände...

Något hände igår när knät vek sig..
andra gången iår knät viker sig .. och igår va de nära en andra gång iom 30 min..

Fick hemskt blodtryckfall, yrsel, suddig syn..
Riktigt otäckt hela kvällen igår...
Idag är det bättre, ont i huvudet och knät, känns som jag svärar i en dimma
Faster T kommer snart och hämtar Jesper..
Tråkigt, jag som tycker de va mysigt o ha honom här..
men får väl ta honom någon annan gång då jag inte har ont...
Så länge han inte behöver ut går det bra o är myspys, men en hund måste ju gå ut,
OM jag inte kan försöka dressera om honom o gå på toaletten istället ;) Hmm
nåt jag ska fundera på kanske !!

O jag som tyckte de va så skönt med prommenad, men tydligen inte mitt knä..
Måste kanske iväg och kolla blodtrycket snart ?!
det är nog inte som det ska !!

äh, jag är 20 år.. lev livet istället ;)


jaja, när Jesper åkt hem ska jag lägga mig ner och vila !

Saknar och älskar Linnéa gumman jätte mycke !



Kommentarer
Postat av: jimmy

du vet att ja har sagt till dej att du måste kola upp det där och ja menar allvar vännen !

2009-11-25 @ 17:14:50

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0