Min Älskade Ängel!

Har Suttit i drygt 1 timme nu i Linnéas rum!
När hon fått välling vid 19  o skulle sova så började någon granne o borra, typ i rummet ovanför hennes rum!
Så hon blev rädd o bara skrek!
Så har suttit o pratat med henne och lugnat henne, sjöng även för henne oxå!
Så vi hade riktigt riktigt mysigt ikväll hon o jag
Hon fick även prata med hennes pappa som hon nog saknar jätte mycket!
Självklart märker hon av det här som är nu!
Men nu somnade hon så sött tillslut !

Det gör så ont i mamma hjärta när hon är så ledsen !
Min underbara Ängel!
Gör så ont i mig att veta att hon ska åka till hennes pappa på söndag!
Även fast de e många dagar dit så känns det ändå jobbigt för mig
Men jag vet att hon kommer att ha det bra hos honom oxå!

Imorgon förmiddag kommer Carro!
Sen kommer mirjam filippa och mamma, o ev Anna! =)
O på torsdag har vi inget planerat.. Kanske bara ta en lugn dag tillsammans,´
Linnéa o jag !

ÄLSKAR MIN UNDERBARA DOTTER <3

Kommentarer
Postat av: erika

förstår att det gör ont i dig när hon är ledsen:( hur är det med er? vi har inte hörts av på ett tag, inga pengar på telen.kramar erika

2009-07-29 @ 21:50:49
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0