tork!

har lixsom ingen lust alls att blogga..
 men gör ett försök!

Fredags, kalas:

Lördag: Kom först Jimmy o Lollo o käkade tårta som va kvar, sen bar det iväg för min delpå bröllopsmiddag/fest
Gott och roligt, faster R blir Fru "pappers A"
Hon ska ju gifta sig i thailand i mars, då min pappa ska med oxå, men de skrev svenska papperna i lördags!

Söndag: Må sådär, hängig, var till faster T, stefan spelade Ps3, töntigt va ? han har även köpte ett hem från tradera för 3400, men har inte fått något mail efter att han betalt. Hmm ?!!
Sen kom min syster och mamma, Min sysrter o jag gick ut o gick med Anna, till hennes mamma, Mycket trevligt och kul o se dig igen gumman!

Måndag:
var min syster och jag till mirjam först, sen åkte mirjam o jag o sökte jobb, Eva va brnvakt åt linnéa, som sov hela tiden i vagnen, hon gick och mötte upp anna på hennes jobb, se hem, där stog jag och väntade för eva had eju fått min nyckel hem!! sen så va ju Anna hos oss =).. trevligt

Tisdag/idag:
Tog Linnéa och jag en prommenad till Hanna och Söta Elsa!
O nu är vi hemma och tar de lugnt, Linnéa sover middag!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad har ni sökt för roligt jobb då?:)

Kram

2009-02-17 @ 16:13:51
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Anna

Hade riktigt trevlig med er också :)

O vi ses ju på fredag igen :)



Kram

2009-02-17 @ 20:20:50
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0