Tack!

Tack snälla ni underbara som svarade på mitt förra inlägg!
Skönt att veta mer att det inte är jag som gör fel!
Svara på era inlägg här eftersom ni skrev ganska lika!

Lollo:
"De kan jag säga att de fick jag smaka på när jag var 3år gammal men de var för att jag ville se vad pappa drack.. Men de var ju en lite klunk inget med.. "
Tycker kanske att det känns mer "rätt" för då var du lite mer *medveten* kanske om vad det var du drack, du VILLE smaka själv, ingen som tvingade i dig ! Och din pappavar med och sa att det var ok att smaka då!

Danne:
Hälsa tillbaka till din mamma!

Tess
"Oliwer fick inte ens saft förrän han fyllde 1 år, däremot felicia fick sånt betydligt tidigare, men det är så svårt att undvika då oliwer ju fick. "
Jaa, de måsteju vara jätte svårt att inte ge det andra barnet oxå!
Linnéa har fått sån där barn saft som finns att köpa, någon gång vanlig saft, men utspätt med mycket vatten! Hon brukar få barnsaft när vi är o äter hos pappa! Han vill skämma bort henne lite ! O de e ju bara ibland, och dessutom inge konstigheter i saften!  Får ja fråga vem du är ?! blogg ?!

Ja, sen skrev ju ni ganska lika! Men tack så hemskt mycket för era svar =)


Idag har vi vart i örebro, på Ikea, bauhaus, o Marieberg!
Köpte massor med saker,, bla 4 mattor! hehe
2 till Linnéas rum, en som hon ska få när hon fyller, men de säger vi inte högt till henne !
Sen köpte vi lite lampor o sånt, som behövs, krukor till Linnéas rum oxå!

Linnéa släpper nu t.ex bordet och går iväg, men ibland kommer hon på sig och kryper istället! Men hon har ju inte börjat gått mest än, utan hon kryper ju, men idag har hon faktiskt släppt jätte mycket, och gått riktigt långt !
Duktiga tjejen =)

Älskar mn tjej mest av allt!!!! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är bara bra med mig också! jag pluggar till jurist inne i örebro, ganska roligt! Annars bor jag med min pojkvän i karlskoga, ungefär vid ok ekeby :) vart bor ni någonstans?

karamar

2009-02-01 @ 20:37:43
URL: http://ladyfia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag går termin två nu, så efter denna har jag fyra terminer kvar. Jo att åka buss är det jobbigaste av allt, det tar sammanlagt tre timmar fram och tillbaka till universitetet. Det är lång tid som man skulle kunna göra mkt annat på.

Jaha, min sambo jobbar också i örebro just nu. Han är elektriker och gör nåt jobb på marieberg just nu!

vad jobbar din kille med då?

kramar

2009-02-02 @ 12:51:17
URL: http://ladyfia.blogg.se/
Postat av: lollo

Ja jag ville o pappa satt med.. De gjorde ju mamma oxå.. De är ju en annan sak om dom är med och att man frågar om man får smaka.. De är ju annerlunda. :D hur är de annars då? Kramar

2009-02-02 @ 16:36:29
URL: http://lobbban.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0