Saknar !

Saknar min tjej så himla mycke!
Hon är inte sådär pratsugen i telefon heller =( 
Men skönt att jag kommer få träffa henne på julafton iaf =)
Längtar inte till julen, känns inte som det är jul snart.. ?!
Det enda jag längtar efter med julen är väl att träffa allihopa,
gemenskapen på eftermiddagen men främmst att få träffa min underbara dotter <3

Imorgon kommer mitt sällskap hit =)
Vovven Chelsea som jag också saknar jätte mycke, har inte träffat henne på evigheter nu  =(




På kulan på stan i torsdags träffade vi på Älgen/ren ?!
Linnéa tyckte de va väldigt roligt o klappa den =)
Först va hon lite rädd för den..


Klappa lite oxå..=)




Ååhh så jag saknar henne nu när jag tittar på bilderna!
Sen är det jobbigt o gå o vänta på att få veta när morfars begravning kommer blir
Vet ju inte om dom kan gräva i backen när det är kallt nu..
Men det märks när det blir!

Jaja, en liten uppdatering en söndag kväll som denna !!

Älskar Linnéa mest av allt <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0