Stan

Idag va jag på stan en sväng i förmiddags, va till hyresvärden, "apoteket" o djuraffären !

Imorse när jag äntligen skulle få sovmordon, ringde Stefan o väckte mig..:P
Han skulle hit o hämta Linnéas täckte, så då han hade även köpt med macka så vi åt frukost o drack kaffe *chock*
Han hade även köpt med grisöra till Jesper,
jesper vart jätte glad när han kom, antagligen känner ju Jesper ocå av att varken Linnéa eller Stefan är här..

När jag vart på stan så cyklade jag upp till dagiset o mötte Stefan när han skulle hämta Linnéa!
Ville ju pussa lite på min lille tjej !
Hon har vart själv där från 9-12 idag, det hade gått super bra ! Hon är så duktig min tjej <3
Så de va härligt o träffa henne, fast ja va inställd på att inte göra de idag !
Men nu är min dag räddad!!

Vid 13 kommer anna hit =)  vid 16 ska jag till josefine på kaffe =)
O vet ni?! De blir inge örebro på fredag för min del!
Det blir LISEBERG, men Josefine, hennes kille o hans syster!! !!!  Oooj vad jag längtar
Fan vad roligt vi ska ha det :D
Så pappa kommer ikväll o hämtar nyckeln hit så han åker iväg själv o köper madrassen!!

ÄLSKAR MIN UNDERBARA DOTTER <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0