Nyss hemkommen !

Kom nyss hem från Josefine !!
Dagen bestod ju först av stan, sen kom anna, då snacka vi skit, o åt lapskojs o snacka ännu mer skit =)
Sen kom Teija o L-G o hämta Jesper, så nu är man helt själv igen =(
Sen gick jag vidare till Josse o Tobbe ! Shitt vilken läcker lägenhet dom har !!
Snacka skit o drack kaffe, sen kom Tobbes syster, då åt vi tacos, MUMMS vad de va gott!

Imorgon ska jag träffa Lollo och ev Lotta =)
Sen ska ja försöka sova för en tidig morgon till Liseberg =) Wiihoooo vad de ska bli kul !!!

Nääpp, Nu ska ja ta mig en duscha o flytta byron i sovrummet, Om ja orkar själv :P

Älskar och saknar Linnéa jätte mycket !!

Vet ni en hemlis ?! Hahaha
Jag drar ner Linnéas persienner i sovrummet när jag sover..
Tänker så här:
OM det ska bli inbrott, så gör dom ju de när dom ser att ingen är hemma (oftast)
O om dom skulle se att Linnéas säng är tom, så går dom nog in, Men ser dom att periennerna är nerdragna, så går dom förhoppningsvis inte in för då kanske dom antar att någon är hemma :P
Så vill dom gå in får dom göra de när jag inte är hemma.. Haha
Finns väl dock inte så mkt dyrbart här som dom vill ha mer än datorn, men ändå..
visst är ja smart ?!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack så mkt :)



jag tycker de lät smart de där med persiennerna :)

2009-08-07 @ 11:21:43
URL: http://kicki.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0