Kommer hon ?

Hmm, ja det kan man ju börja fundera på..
Ringde Han vid 14,
Men han svarade inte, han har inte ringt tillbaka heller..
Klockan är snart 15:40. Linnéa ska vara här 1600

Hmm, Man blir faktiskt orolig, när han inte ringer tillbaka eller svarar när man ringer
Undra om han tänk komma hit med henne ?
Joo men det är klart han tänkt de, han har ju sagt att han ska köra hit henne..
Men har inte hört ett ljud...

Tänkte ju bara höra om jag skulle hämta henne och kolla in hans nya lya..
Men eftersom han inte ringer tillbaka o undrar vad jag vill så skiter jag väl i de då..

Saknar min tjej jätte mycket <3
Funderar på om vi ska ta en cykeltur när hon kommer, men undra vart ?
Till någon lekpark kanske =)

Svar till syster:
Japp, ni kommer i helgen ju, Skulle ni ta med skänken?
Hmm, ni kanske kan sova här någon natt, ni kan låna min säng så kan jag ta madrassen eller soffa..
(bara ni inte väsnas för mycket) Hahahaha

 

Kommentarer
Postat av: Syster

Vi kommer onsdag lr torsdag redan. troligen torsdag!

yes skänken blir med också. :)

hehe är nog inte risk att vi ska låta för mycket i så fall. hehe :D

2009-08-24 @ 22:10:10

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0