Degerfors!

Idag har det varit en dag i degerfors (halvdag) iaf!
När vi vaknat och ätit frukost o så åkte vi in till mamma i degerfors!
Hon skulle bjuda på lunch idag !!
När vi kom ditg iaf så åt vi glass o drack kaffe.
När vi ätit så gick vi ut till Amandas gård för o umgås med henne och dricka kaffe medans barnen låg ute i vagnarna o sov!!
Hmm, undrar HUR eller VAD dagispersonalen gör för att få Linnéa o somna snabbt i vagnen, jag får alltid hålla på minst 30 minutet:P Menmen, hon vrångar väl bara för att de e jag :D
Sen åkte vi hem när barnen vaknat, eller inte hem, men hem till stan, för att hämta upp Anna o sen ta oss en tur till Lunedet och kolla på djuren, Linnéa tycker det är väldigt roligt =)
Sen hem till anna för o äta kvällsmat !! tackar :D

Imorgon ska jag på "pansionärsfest!  (gårdsfest), kallat vad ni vill :P
Där pappa bor ordnar dom en fest på gården varje år, o grilar korv o går tipsprommenad..
Jag anser dock att det är nästan bara gamlingar som bor där ( bortsett från min unga pappa)
Men men, åker väl dit och är social en sväng iaf ! haha
Sen på söndag ska Linnéa till sin pappa =(
Älskar henne mest av allt, hon är mitt hjärta, mitt guld !! MIN underbara DOTTER<3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0