Dagen o ung mamma

Denna dag var oxå utmärkt !!
Linnéa va ju ledig fårn dagis, så när vi vaknat så gick vi till Mirjam o Filippa på 1 års kalas o åt tårta !
Sen cyklade vi hem, då kom Anna, för hon skulle ju se till Linnéa när jag var till arbetsförmedlingen, o de gjorde hon, Det tackar jag så mycket för =) Dock sov ju Linnéa nästan hela tiden
På arbetsförmedlingen gick det bra, va ju på info möte om jobbgarantin för ungdommar, Ska ses 4 dagar i veckan 3 timmar/dag, så måste ändra lite tid på dagiset, men hoppas verkligen inte det är något problem, Man vet ju aldrig!
När jag kom hem så bjöd jag Anna på grillad cyklig med kyckling/Curry och potatis sallad! Mumms!
Sen har vi mest suttit och snackat massa, Badat Linnéa gjorde vi oxå.

O skrattade vi så vi tjöt och fick ont i magen, Linnéa gjorde något väldigt underligt med sin mage, typ rullade den, nää ingen aning om vad hon gjorde men roligt va de iaf, o hon fortsatte ju o göra mer o mer, ju mer vi skrattade.

Ja ni, Hon är så underbar och rolig, det är så himla roligt att vara mamma till min tjej, kunde verkligen inte fått något snällare barn, hon är och har nog allt vad man önskar ett barn ska,
Många har ju fördommar för unga förälder,  Men Jag och Stefan har nog klarat av vårt barn så himla bra, vi har gjort vår bästa och hon är en mycket nöjd tjej, det tycker de flesta som träffar henne, hon är för det mesta go o glad, det betyder väl att hon är nöjd och mår bra ?! O
Så himla snäll är hon, rolig är hon, duktig, charmig, omtänksam, elak, gnällig, glad, envis, gullig, o söt.. jaa, Hon är o har allt!!! Kan man säga att perfekt är det rätta ordet ?! Det tycker iaf Stefan o jag !
Älskar våran underbara dotter <3 Mitt hjärta slår för dig älskade !


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0