BVC

Idag bär det iväg till BVC oxå men snuttan, Det är alltid lika kul att gå dit och se hur mkt hon väger och hur lång hon är..
Sist vägde hon 8130 och var 70 lång !
Undra vad hon väger idag, Kanske 8600 ?!!Ganska rimligt va?
Hon gör ju av med sååå himla mkt energi när hon är och busar över allt !
Hihi, Lill skruttan..

Om inget dyker upp sen så tror jag att jag ska packa min garderob oxå, har lite skolsaker o sånt där.
Man kan ju börja packa där de inte syns..

Har ingen bil nu heller, pappa ville "låna sin bil" ett tag.. Hehe
Man blir ju så bortskämd med bil, Men de e bra, då kan ja röra lite på mig nu istället !

Ha de gott alla Mina kära bloggreaders !!

Älskar min Linnéa mest av allt ! <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0