Lite

Har haft lite tid över för datorn nu några dagar !
Igår hämtade jag pappas bil för jag skulle köra honom idag, sen hämtade jag A-K, sp hon fick se hur vi bor nu !
Alltid  lika trevligt att träffa henne ! Eftersom vi inte ses så jätte ofta blire ju änn trevligare !
Sen fick vi ett litet ryck o åkte till Betty i Dfs o hennes barn ! Så himla goa dom är ! Trevligt =)

Idag då så åkte vi till degerfors och hämtade min pappa och hans kompis J.
Sen åkte jag tillbvaka till Degerfors o hämtade mamma o syrran, o körde min syster till Örebro, för hon skulle med tåget hem till hennes kille i Sandviken, sen åkte jag till Degerfors IGEN o lämnade mamma.. Så 3 turer till degerfors idag, de e inte dåligt de..O nu ska vi ta de lugnt, för imorgon äre full rulle igen, Babycafé o så igen !

Ha de gott !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heheh nää det var inte dåligt med åktturer :P

2008-11-19 @ 21:05:18
Postat av: Bea

Jo, det skulle vara jättetrevligt o se nya lägenheten o så :) träffade förresten din mamma hos tandläkarn förra veckan, hon var där med posten =)

mitt nr är: 070-6792986 :)

händer i helgen då?:)

Kram

2008-11-20 @ 15:25:02
URL: http://trize.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0