Hahah

Kul att just den/dom läser mig blogg :D

Har inte haft internet sen i onsdags, om ni har saknat mig..
Vår dator har vart krashad så det har inte gått o startat den eller gå på internet, men har väl inte haft så mkt tid heller för den delen.
I Torsdags var jag på komvux, kanske är färdig USKA till jul nästa år redan, halleluja om ja e de, skönt som attan !
Men då är det  månader jag behöver barnvakt, men har ju stor släckt, varav en av fastrana är ju hemma hela dagarna, så hon har lova ställa upp ! Skönt !
Kanske ska börja komvux redan i Januari, om jag kommer in vill säga, men får reda på det om någon vecka ! Spännande !

Annars har vi inte gjort mkt, varit på öppna förskolan o så !

Menmen, skriver mer när jag har mer tid, min syss ska sova här inatt igen !
Ha det gott, ska försöka läsa ikapp era bloggar jag missat nu !

Älskar min familj <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0