Fars dag

app, idag äre alla pappors dag !
Imorse gick Linnis, jag och Nyström Till Ica, nyström sov här inatt..
Jag handlade munk och julmust till Stefan, sen kom vi hem, då tände jag ljus och la allt på en bricka, hans present oxå ! sen gick vi in till honom som låg i sängen.. Han vart glad !
I hans present va det en hjärtkudde som står Världens Bästa Pappa på !

Sen vid 12 ska vi till Degerfors till min pappa, där ska vi även äta mat ! Mumma !!!
Sen ska vi vidare till Stefan "pappa" H oxå o fira !

Skriver mer ikväll !

Kommentarer
Postat av: Beetty

kolla på din statistik, där ska man kunna se hur många som läser din blogg :)..



Om du vet vart jag menar?



jaha okej, ojdå inge kul med förstoppning, bra att de går bättre nu!



hii, tack så mkt, ja jag har en enrom kärlek till hela min familj, går inte o sluta skriva det, känner att jag tjatar mest ;)



Vi ska med ha hund senare, när vi känner att vi har tid, typ när barnen blivit 12-13 år =P..



Kramar

2008-11-09 @ 11:26:58
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Beetty

men vad konstigt, hmm, ja då vet jag inte vad som är fel :(.. tyvärr..



Jag tror jag vill ha ett till, men som det är nu är de bra med två =).. om tre år kanske jag vill ha ett till. hii..



jaa hålelr med dig, man kommeknappt ihåg ngt innan barnen kom.

2008-11-10 @ 09:52:34
URL: http://freshing.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0