Fest o Fiske

Var hos Mirjam igår, de grillade, sne åkte vi vidare till jimmy där de skulle vara fest!
Mycket trevligt va de där iaf! =) Spelade kubb o umgicks
Var dock tvungen att åpa hem kl 23 för att Stefan skulle ut o Fiska med sin ""pappa"" kl 00..
Men de gör absolut ingenting, vi kunde ju bett att någon satt här medans jag var hos jimmy o Stefan fiskade..
 Men näää, är helsre hemma hos Linnis faktiskt!!!
Har aldrig haft barnvakt till henne faktiskt.. o de lär nog dröjja innan vi skaffar någon oxå tror ja...

Stefan o jag smsade några ggr, han o H fick sammanlagt 6 regnbågar! MUMMMAAA

Sen när han kom hem vid 11, så kom min mamma, sen så sov vi när hon åkt!!!
Vid 16 åkte vi ut igen fast till karlsdal, så va även Linnis o jag me oxå, hade egen bil så vi kunde åka därifrån i tid!!
Det började spöregna o åska när vi va där,o eftersom linnis sov så gott så la vi in henne i bilen o skuffen- combi
Så hon låg där på en filt o vi satt i baksätet..
Linnis vaknade o undrade vart hon hammnat nånstanns.. hehe
H fick 1 till fisk o vi rökte även en av fiskarna de fick inatt!!!

O imorgon ska jag ut o fiska med faster A o Ps Son...=)
Linnis hemma med Stefan, men de kanske kommer ut en sväng hoppas ja...

Nu e Nyström här,  Stefan o han sitter o spelar.. >Skräll att de gör de..
Sen ska vi äta rökt fisk o mysa lite, fast vi e såå trötta, speciellt Stefan som vaiet vaken hela natten...

O som vanligt måste jag ju berätta att jag ÄLSKAR Linnáa!!!
Hon är verkligen min skatt..
Hon har "bara" funnits hos oss i 4 månader o 1 vecka, men det känns som hon alltid funnits med oss, känns som jag inte haft ett liv innan henne, minss knappt hur de va ju?! hehe
Iof så har hon ju funnit i mer än 1 år, i magen oxå ju.. den 30 maj förra året plussade jag, då förändrades min värld!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter så magiskt - då förändrades min värld, hoppas jag någon gång får känna det o slippa o va "sjuk" hela tiden

2008-06-22 @ 00:07:32

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0