Julen!

Dan före dan- Jobbade jag min sista dag, hade absolut inga julkänslor alls!
Stefan o jag stog o gjorde knäck o skinka till nästan 00:00, så vi sa god jul i köket tillvaranda!



Julafton - Fullspäckad ! Äntligen fick man lite julkänslor då de faktiskt skedde under och snöade på natten !? stefan trodde inte mig på morgonen Men de va så sant så!
Morgonen gick åt att fixa in det sista här hemma, eftersom vi bjudit hem våra föräldrar o syster hem på fika och julklappsöppning. Så att vi inte skulle behöva åka runt med Linnéa! Men tyckte iaf att det va mycket trevligt ! Hoppas dom andra med tyckte det ! Vi bjöd brapå skinkmacka, lussebulle, peppakaka, knäck o kaffe. Lite lätt bara !
Sen när alla åkt, utom min syster så gjorde vi oss ordning, diskade och plockade lite !
Sen vid 15 åkte vi till min faster där även tomten kom ! såhär såg Linnéa ut när hon fick paket av snälla tomtem !





Men så fort snälla tomten gått så blev allt bra ! Då hade Linnéa trevligt !
Sen käkade vi julmat, Linnéa gillade inte julmat så mkt, bara köttgrytan..
Hur ska detta blir, hon gillar varken tomten eller julmaten ?! hehe
Dagen roliga händelse ?!
Faster R och hunden välter granen ! Haha. Oj vad man skrattade då..
Synd bara att man inte tog kort,




Vad fick vi i julklapp
Linnéa :
En bil att ta sig fram på
telefon
badleksaker
badleksaker
kläder, pyjamaser
pekböcker
tryckleksaker som låter och rörsig
bil
lastbil med släp
gosdjur
gosdjur som låter och pratar
presentkort på Lindex
Klossar

O mycket mer som jag inte minns just nu !

Mamma o Pappa
Pengar
hudprudukter
Bilsterio
Mobiltelefon
massa choklad
sprit blandning

Och till våra föräldrar gav vi kort på Linnéa som fotografen tog på öppnaörskolan o sen triss !

Och S fårnvånade ALLA ! Han lyfte upp Linnéa o bar på henne,. *Chock* Fick bara bild på när han tla ner henne, väldigt synd !!!

Ha en fortsatt bra jul o ett gått nytt år !!




Kommentarer
Postat av: Anna

nawww blev hon så rädd för tomten, ja de är en läskig gammal gubbe de, fy dig o släppa in en sådan till lilla sötnosen ;) ;)



Verkar som ni haft en trevlig jul :)

2008-12-25 @ 23:01:49
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: mirre

vet inte vilka som läser..hehe..men är i alla fall en trogen läsare till din blogg..

2008-12-26 @ 11:57:27
URL: http://mirriz.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0