Uppdatering

Cet att jag vart grymt dålig på att skriva i helgen, men de har vart mycket nu.
Hm, ja i fredags var jag hos pappa, lika så i lördags, då var min syster med oxå. Vi åt däroch pratade lite.

O Söndags var vi till örebro med pappa och köpte kläder till farfras bergavrning, jag köpte mig en kavaj som jag ska ha ..
Sen var vi till Ritva o firade henne..

På måndag var Anna mirjam och min syster här, sen vidare till BVC,
Min tjej blir så oerhört stor nu . 8120 och 70 lång, Helt perfekt =)
Hade ju inte växt lika mycket som sist iaf ! hehe

MEN, hon SITTER själv nu, Såå duktig,
OCH, hon över överallt..! haha, hon ålar sigverkligen över allt !
Så attans  kul när det händer saker, men nu är de inte lugnt här mer iaf !

Hmm, så får vi väl se hur de går för Stefan oxå,  veckor kvar eller mer ?? Hmm, *hoppas, hoppas inte*

Älskar Min Stefan och Vår Linnéa <3

Kommentarer
Postat av: Celina

Det ar inte sa roligt om du tror det :P Bara en grej som jag tyckte var riktigt dalig gjord av en person.. (Inte du altsa ;P) Vi sitter och vantar pa att vart rum ska bli stadat. Man orkar ju inte vara ute heela tiden i denhar varmen.. Jag hoppas att jag kan aka med Green pa fredag kvall ;)

Puss puss

2008-08-12 @ 12:59:54
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Anna

Så roligt o träffa er igår gumman :) din stora tjej är så duktig :D

2008-08-12 @ 15:57:59
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0