ensamt

Sitter här i min lilla ensamhet en lördakväll... Nice  !
Stefan, Nyström, Celina o Nyströms syster är ute och fiskar..
Linnéa o jag skulle följt med, men planeringen vart lite dålig till slut och tiden passade inte riktigt in, så jag stanna hemma med min snutta istället.. Vi är ju iaf inne i värmen !
Men imorgon bitti direkt när Linnis vaknat så ska hon o jag åka dit.. Nästan bättre, då kan vi sova istället !

Linnéa tog sitt första "krypsteg" idag.. eller inte riktigt kryp heller, men hon tog sig fram iaf, Såå himla duktig hon är vår underbara Ängel, Finns ingen sån tjej som Linnéa !

Annars i helgen har de väl inte hänt mkt, rörmokare har vart här och fixat våra avlopp, efter många om o men..
Nyström o Celina var här igår ikväll (fredag), Celina o jag tog balkongen som vanligt de sista gångerna typ=)
Men alltid lika trevligt o sitta o prata om allt o inget!
Idag (lördag så har vi väl inte gjort mkt, Nyström o celina har vart här, Stefan o jag var förästen och tittade på en lägenhet, men de va ruttet, huset, trappen o allt, näää, inge vi ville ha iaf!

Japp, annars inge nytt, imorgon ska vi ju åka till villingsberg som sagt!

Älskar min Linnéa, gör ALLT för henne, oavsett vad!  Hon är mitt allt, mitt liv.. Stefan och Linnéa, Älskar er ! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt!



En sådan soffa vi antagligen också tänker köpa oss när vi får lgh..



Hur gammal är Linnea? :-)

2008-08-03 @ 11:57:35
URL: http://blankagolv.blogg.se/
Postat av: Maria

hehe, ja.. tiden springer iväg när man har roligt.



Olivfisen blir 16 månader den 15e..

2008-08-03 @ 14:51:38
URL: http://blankagolv.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0