helgen!

då har de vart ännu en helg som flugit förbi med full fart!
har Jobbat hela helgen, vilket är super skoj =)
Har sovit hos mamma och hos pappa..
Därför inget inlägg!
Igår kom skrutt =)
vi sov hos pappa för försa gången, för jag jobbade igår kväll  så Linnéas pappa fick köra Linnéa till min pappa så det fick bli morfar & barnbarn kvalitetstid igår ;)
Linnéa somnade dock kl 23 på kvällen.. Så länge har hon aldrig varit vaken..
Men det kan ha sina anledningar kanske..
Men tillslut somnade hon så gott..
Jag tog en dusch o sen kröp ner bredvid Linnéa o somnade lika gott !

Nu sover Linnéa middag, jag tar de lugnt!
Ska möta Jossie och tobbe tror jag på stranden sen när Linnéa sovit.
Så Linnis ska få ta sitt första "dopp" idag!
Tror inte hon badat hos Stefan denna vecka, så hon får göra det idag!
Blir skön för oss båda, tror Linnéa kommer älska det =)

jaja,, nu ska jag chilla !
Ha de gott alla så hörs vi !!

Älskar min tjej <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0