nuså!

Nuså har jag nog lite o skriva om sen sist!
Vart ska jag börja ?

Fredags när jag hämtade Linnéa på dagis va hemskt!
Jag visste att hon skulle vara på en annan avdelning än vanliga, inge mer med de!
Lämnade henne där på morgonen och skulle hämta henne på eftermiddagen!
"hej, var är Linnéa" frågade jag en kille som satt där (personal)
"Hon har gått hem" kollade han frågande på mig o sa..
Ehm VA ? Jag ska ju hämta henne nu?!
"Ja men hennes pappa va här o hämtade henne 12:30"
Eh nej de kan inte stämma sa jag, de är ju min vecka.. Han gick o kollade schemat, jo men där stog de oxå så..
han pratade med en annan personal som oxå sa att Linnéas pappa hämtat henne..
Jag ringer till Stefan om han skulle ha hämtat henne, vilket inte är troligt då de är min vecka och Stefan inte informerat om något annat.. Men han svarade självklart NEJ!
Jag höjde rösten till personalen och sa att hennes pappa INTE har hämtat henne!
Panik panik panik!!!!!!! Jag fick tårar i ögonen, och hade full panik, jag skakade, va helt chockad!
Vart är min tjej ? hon är inte på dagis, vart är hon? vem har hämtat henne ?

Men så gick personalen till en annan avdelning och frågade om Linnéa va där..
Först såg hon frågande ut.. Men sen kopplade det
JA, Hon va där!!! Jag sprang fram till Linnéa och kramade om henne! Vilken lättnad...

Men det kändes som en evighet innan dom "hittade" henne.. Jag va så himla orolig, så många tankar som kom upp i huvudet..  Detta är väl en föräldrers värsta skräck att dagis personalen släppt barnen till någon annan ?
Japp, men denna dag fick iaf ett lyckligt slut=)

I går kväll
Va de Björn Rosenström på Statt, hade förfest hemma hos mig, och sedan knallade vi dit!
En galet rolig kväll =)

Jobbat De senaste dagarna oxå
Onsdag 14-21
Torsdag 07-14   OCH  16-21 sista passet fick jag reda på när jag kom hem kl 15..
fredag07-15
Lördag 07-10

Idag va vi iväg och kollade på de stora bilarna vid nobel - Monster truck eller vad de heter .. =)

Tack Allihopa som gjorde min helg =)

Nu ska jag ta de lugnt resten av kvällen, somna i tid !!

Älskar min Linnéa <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0