dåligt !

Har varit dåligt med uppdatering under veckan!
ber så hemskt mkt om ursäkt för de =)
Men jag har faktiskt inte sussit vid datorn, har heller inte haft något jobb!
men har man inge jobb så fixar man sig jobb, eller?

har målat köksmöblerna från blått till vitt, 4 Stolar med 17 pinnar på varje stol!
Eh, ja de va lite knöligt,dessutom fick jag måla de typ 3 ggr!

Sen har jag pysslat med bilen lite grann, hämtat delar från en annan bil som ska på min bil..
Bagagelucka, bälte, stötfångare och en plåtbit! Men måste lackas först !
Sen även lagat rost och slipat rost!  Och ni förstår säkert att jag inte gjort allt detta själv?

Ja, så sysselsatt har jag vare i vecka iaf kan jag lova =)
Även vart o spanat in nya lyan oxå, det blir sååå bra !
Ska försöka finna någon lösning o få in bilder i datorn, så ska ni få lite bilder på vad jag mer har gjort !!

men de håler jag för mig själv tills ikväll!

I eftermiddag blir de mys med Linnéa som kommer hit igen <3<3
Älskar min tjej!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0