Buhu !

Är min tjej stor nu ?
Idag tänkte dagis skicka med Linnéas blöjor hem som hon hade kvar..
Hon har verkligen slutat med blöja nu .. Eller vadå?
Men jag sa de kunde behålla de som reserv åt andra barnen, alltid är det någon förälder som inte köpt blöjor i tid (Känner igen mig) Då är det ju bra för dagis o ha extra blöjor där

Hon har dock blöja på natten, och när hon ska bajsa!
Men Annars funkar det fint utan blöja..=)

Men eftersom hon inte har någon blöja, tycker hon själv aatt hon inte heller behöver någn hakklapp när hon äter :S haha Goding min !

Igår va vi till Mirre o Filippa, Mirre o jag kom fram till att vi ska ses på föriddagen iställer för efter lunch o ingen av dom små har sovit! Dom BARA bråkar!  När de ses är de JÄTTE glada, men på ett ögonblick vänder de och de är osams! Så nästa gång får de nog bli en morgontur vi ses =)

Idag nu snart på morgonen ska jag åka iväg och fixa bilbältet till bilen!
Då det är söndertrasat på förarsidan såå får jag direkt "spanska flaggan" Om polisen skulle stoppa mig, och även jag skulle säkert inte klara mign så bra i en krock då bältet inte hjälper något!
Så det är Prio 1 idag !!!

Sen ska jag fixa liten present, ska på kalas ca 3 veckor för sent! Men de är för de inte passade in sisst Linnéa va här, o jag tycker att hon ska få vara med o ge paket till sin tremänning! Och de tycker även min kusin, roligare för barnen om de får ses ! Så därför blir det så sent !  Men bättre sent än aldrig ;)
Ska även försöka hoppa in på amf, eller om jag gör de på torsdag eller fredag!


Nää, nu ska jag sluta skriva, gå och klä på mig vettigare kläder och försöka få på mig lite smink så man ser lite vettigare ut iaf ;)

Älskar min tjej <3


Kommentarer
Postat av: jag

hmm kul att jag får vara med i din blogg...

2010-09-14 @ 17:57:09

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0