Lek & Bus landet =)

I förmiddags åkte vi till min kusin, för att bara ta en kopp kaffe o luncha o barnen skulle få leka!
Väl där sa jag att vi skulle åkt till lek & bus landet med Jossie o nellie idag, men att de blev inte så..
Så Marie bestämde sig för att de oxå kunde följa med !!
Så vi flyttade Linnéas bilbarnstol till deras bil, hämtade Jossie och jag klämde mig mellan stolarna i baksätet o så åkte vi =)

O jag må säga att de va himla roligt! Barnen och vi vuxna tyckte det va skoj skoj =)
Linnéa va så trött så trött, tvärslocknade när vi kom hem...!
O jag är oxå trött, så blir luuugnt ikväll kan ja lova!
En dusch o sen sova typ!   OM jag nu kan somna!!

Imorgon är de jobb som gäller ..!
Konstiga tider dock, men hellre konstiga tider o jobb, än inget jobb alls ;)

Älskar min tjej mest av allt <3<3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0