Jahopp!

Varför skriver jag så sällan?
Kanske för att jag inte har så himla mycket och berätta för er !!!

Men förra veckan tog jag mig i kragen och ringde läkaren, fick en tid idag!
Så har varit där nu på morgonen och kollat upp min acne (finnar) så fick jag en medicinkur i 3 månader!
De vart lite dyrt, men kosta vad de kosta vill, nu är jag trött på dom! Har haft de sen jag va typ 11 år, nu är de på tiden att de försvinner, hade en kur typ år 2005-2006 någonstanns där, men då fick jag starkare medicin än nu, så hjälper inte denna kur blir jag remiterad till hud mottagingen igen!
Men håller iaf tummarna på att de mesta försvinner nu!

Ska väl bjuda er på någon bild oxå!

Denna skönthet älskar jag högt över allt annat!





Och denna skönthet ska besiktas den 3 december!
(Inte tvättslaven, utan bilen såklart ;)  )



Nu ska jag nog fixa någon julklapp ;)  Hihi!!

Älskar min tjej !! Hon är mitt allt! Saknar henne väldigt mycke nu<3<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker HELT klart du ska besiktiga tvättslaven också!



Håll med om att det vore rätt kul att gå runt honom med ett protokoll och bara bocka av! :P



Kram! :D

2010-10-07 @ 12:16:39

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0