En tjej!

Jag är en tjej!
O jag kan VISST !!!!!
Så de så...
.

Idag böt jag däck på bilen! Inte så svårt jobb faktiskt..
hade speacer plattot på oxå, så de blev dubbel skruvat ..:P
Enda hjälpen jag ville ha va o visa vart dommkraften ska så och vart en skrumejsel skulle inte för att hålla kvar bromsskivan.. för jag är lite osäker på grejjer så inget går sönder..
Men se det poissitivt, nu vet jag ju de till nästa däckbyte  :D
Jag KAN!! Jag VILL!!

Det är så mycket fördommar på tjejer att de är okunniga va de gäller bilar!
Men fuck off att vi är... Vill vi så kan vi..
och jag vill inget hellre än att skruva och pilla på min bil. Jag vill inte bara se andra "jobba" med den..
Men tyvärr är jag ju tjej............ Jaa, så resten kan ni ju förstå själva!!!

Nu säger jag inte att jag kan allt, för de kan jag verkligen inte, Kan väldigt lite egentligen...
Men jag vill LÄRA mig, för jag tycker det är himla roligt och grejja!
Kan jag inte, så frågar jag! Eller så tittar jag "konstruktionen"
För någran veckor sen, böt jag förarbälte HELT SJÄLV!! 
Fattar ni att jag blir stolt ! haha !!

Och vet ni vad de bästa o roligaste är o grejja med bilen..??
man har arbetskläder och blir skitig :D  haha



Fredag imorgon, snart kommer min skrutta hem <3
Längtar efter henne !!

Älskar Linnéa mest <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0