Jag orkar inte!

Jag ooorkar bara inte blogga längre!!

Erika, självklart kan vi ses när du kommer hit =) Du kanske har mitt nummer? bara messa eller ringa:)

Nu har jag varit med faster i 2 dagar...
Igår handlade hon lite o så, och idag åkte jag o hämtade henne hem till mig så fikade vi..
Då kom även min kusin hit ! =)

Annars händer det inte så mkt
Va på anställningsintrvju förra veckan, de skulle höra av sig denna vecka, har fortfarande inte hört något!
Vi får väl se!
Inte så mkt jobb heller haar jag i degerfors det suger. Ska jobba lördag o söndag denna helg bara!
Men jag vill ha meeeeer jobb, dett gör mig knäpp o bara gå hemma!!

I december ska jag ha praktik hos J eftersom han ska öppna eget, då ska arbetsförmedlingen bevilja en praktikplats där hos honom så jag kan hjälpa till o renovera lokalen..
Dom VET hur himla trött jag är på detta hemma gående bara!!
MEN får jag jobb, går det självklart före praktiken!
Jag tänker absolut o söka o kolla efter jobb oxå!!

Och medans jag ändå skriver om jobb här, ringde jag på ett jobb!
Wiihoo, så jag sa dit om ca 20 minuter :D

Jaha, vad ska man mer skriva ?

Saknar min sessa så himla mkt, allt är så hiiiimla tråkigt när jag inte har henne hemma!
Det suger o sitta vid datorn mitt på dagen!! Finns inge tråkigare?
men vad ska man hitta på då? Igår så städade jag hemma o så!
Ikväll ska jag ska vi på bio =)

Jaja !
Älskar min tjej <3



Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0