som vanligt

Som vanligt när man ska blogga har men ingen sladd i närheten till telefonen så man kan lägga in kort :P

Men idag iaf har jag varit i skolan på lektion
2 ST + läraren :D Great  ;)

Hämtade skrutt, när jag va på dagis fick jag ett sms där de stod "hej röv"
O de finns en person som skickar sånna sms.
Min faster R...
Så jag beslör att Linnis o jag skulle ta en cykeltur upp till henne, hon bor o bråten..
Linnéa lekte rövare där...
" Nu är Linnéa arg" sa hon till Chelsea (hunden)
Så jäkla söt tjej jag har ..!!

Sen nu ikväll har jag pluggat massor..
Känner mig lite sådär lagomt motiverad faktiskt..
VILL bli klar NU !!!

I helgen är de jobb igen.. Mee Like ;)

Japp, inge mer o tillägga för dagen!

Tack o hej  !!
Eller joo, Just de, har ju även hunnit med en o annan kopp kaffe..
Med Jossie o med Carro!
Fast Jossie va ju ingen nyhet för er mina läsare att jag träffar  =)
O så har jag ju även fått tvättmaskinen inkopplad..
Så det slipper se ut som  hej kom o hjälp mig När jag tvättar..:D


Älskar min underbara goa tjej <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0