Sötare än sötast !

Sötare än sötast är min tjej =)

Linnéa: Mamma jag vill ha en glass
Jag: Nej
Linnéa: Varför inte då?
jag: Du har ätit 2 glassar idag redan
Linnéa: Men snälla mamma...   med hundögon
Det är då man smälter


Nu är helgens bravader slut på riktig..
Min Kusin Pontus åkte hem idag med..
Jag har ski ont  och är svullen i knät som jag oppererade för flera år sen =(
Hmm.. hoppas det blir bättre

Låg nyss i badet, o hade hur mkt som helst o skriva i bloggen..
 men allt blåste bort...


Kanske skriver mer imorgon eller senare om jag kommer på..:P

Älskar min Linnéa mes av allt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gott med glass. :P

2010-06-22 @ 01:43:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0