Just ja !

Glömde ju skriva om gårdagen i föregående inlägg!

Va ju på utvecklingssamtal på dagis med skrutt !
O jag kan säga att jag är grymt stolt över vilken underbar tös vi har!
Fick bara höra possitivt kan jag säga..=)
Att hon är glad, lättlärd, är med på allt, kan så mkt, pratar bra osv !
Jaa hon sa så mycket gott om henne =)
Mammas flicka
Hon hade inget negativt o ta upp om Linnéa alls ( Men det viste man ju redan)
Hon nämnde bara att Linnéa och en kille som heter Milton kan ha sina "småbråk" ibland..
 Men det är fullt normalt och det har alla barn!
Tog även upp detta att jag fått så mycket rekationer på att Linnéa "bara"är ca 2 år..
Och det tyckte fröken inte alls va så konstigt, för hon är lång och kan så mycket =)

tror även Linnéa vill börja kissa på toa mer o mer..
 Hon har gjort det 1 gång hemma bara..
 Men stefan berättade att igår när han skulle köra henne till dagis ville hon INTE ha blöja på sig..
 men på dagis jhade hon dock kissat ner sig..
 men vad gör de `?!?! Ombyte!!

Hon börjar bli stor nu min lilla kicka !!
Kan ju även berätta att jag har extremt BRA icke mammavecka!
Igår träffade jag Linnis, på torsdag ska jag träffa henne då vi ska kolla på hennes "sommardagis" och på fredag får jag hämta henne från dagis för min syster kommer o vill ju självklart träffa henne!
Älskar !!!!


<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Kicki

tack för svaret! ska inte svara när de ringer nästa gång :)

Jag brukar läsa i din blogg.. :)

2010-06-15 @ 21:04:26
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Syster

Längtar något otroligt!!

2010-06-16 @ 19:18:08

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0